Newtonin uusi hobby

Mieletöntä !
Mä lukaisin eilen tän oppaan läpi ja aattelin opetella parit temput.
Me ei haaskata Mamin kanssa aikaa niihin yhden tähden temppuihin.
Me otetaan heti ne vaativammat opeteltavat. Siis aluksi mä hämmästytän kaikki mun Fanit erottamalla mustan valkoisesta ( sen nyt osaa kuka vaan ) sitten mä pujottelen Mamin jalkojen välistä ja lopuksi mä esitän jellonaa. Tää oli nyt vaan alkusoittoo; mm. kuolleen leikkiminen ( ei vaikeeta mulle ) ja jotkut hyppelytemput kruunaa mun esitykseni.

Meillä on jo naksutin ja kilo kissanminttuja valmiina.
Tänään me aletaan tosissaan reenaan. Voi olla jo ensi viikolla koko homma selvä.
Pomomies jotain irvisteli meille mutta me ei välitetä siitä. Hämmästyy sekin meen esityksen korkeeta laatutasoa.

Mee säki Velimies hakeen tää opas. Siinä luki, että sukulaiskatit tai muuten vaan hyvät kaverikatit voi yhdessä reenata. Siis niinku me. Vieraammille voi kuulemma tulla riitoja kunnei ne koffelit osaa lukea toistensa kehonkieltä vaaditulla tavalla. Mut me osataan. Mä irvistän ja sä uskot heti. Siinä se.

Nähdään, my friends. Kielimiehiä nääs. Taittuu unkari, britannia ja kehonkieli.

Kommentit