Kiitti hoidosta IItukalle:)


Nyt olen taas kotona. Kyllä ottaa pienelle kissamiehelle koville nämä hoitohommat. Mua viedään paikasta A paikkaan B koppa töyssyen. Just päästiin kotiin niin taas mentiin maalle. Hitsukka, siellä menin jonkun työkoneen alla piiloon ja sanoin et nyt riittää tää reissaaminen tältä pojalta.

Ihanaa mulla oli IIdan hoidossa. Vähän sitä öisin pampuloin ja tuijotin. Mut rakkaus...se laittaa tekemään kissamiehenkin omituisia temppuja. Sitä paitti; pimeessä on tosi kiva tuijottaa ja vaania. Enhän mä sille mitään voi, että ihmiset ei näe samalla tavalla kuin mä.

Autossa mua mennessä vähän korpes. Niinpä mä vähän näytin äänialaani mun porukoille. Se on aika laaja; matalasta murinasta kimeään kiekaisuun. Ei uskos ihan heti, että olen niinkuin rotumääritelmässä äänetön kattimies. Mut kaikki johtu vaan siitä, että mulla oli pisuhätä.
Enkä mä käy missään pakettiauton takakontissa omassa kipassani pissalla. Sen kipan pitää olla talon sisässä, vessassa. Niinpä me miehet sitten yhdessä loroteltiin kunnon hädät, kun päästiin sinne Nummelaan.

Voi-vei, muuten kaikki meni tosi hyvin. Mamilla ja sillä Pomomiehellä oli kivaa Calabonassa, mulla taas lystiä hoidossa. Kyllä mäkin tykkäisin mennä semmoseen lämpimään paikkaan mutta Pomomies sanoo aina; et ennen piip jäätyy kuin hän ja Nyyttoni lentää etelään lomalle. Musta aika syrjivää, suorastaan niin muodikasta vihapuhetta tommonen.

Terveisii maalle ja kaupunkiin, I love You All:)

Kommentit