Kesä mennyt on



Hitsuli sentään, mulla tuli eilen oikein vilunpuuska mun lempipaikallani. Mun peppukarvat ihan meinasi huurtua tossa parvekkeella. Naamakin kastui, kun vaan katselin verkon läpi harmaata sateen lotinaa. Maminami säästi ja osti mulle Liidelistä hiekkaa. Mä näytin sille mitä seuraa semmosesta säästöstä. Mä heittelen sitä hiekkaa kaksin tassuin pois laatikosta. Oikeen hiki tulee, kun yölläkin piti käydä raivoomassa siellä hiekkatyömaalla. Parasta siinä hiekassa on yksi juttu, jonka keksin vasta eilen. Pomomies kävi suihkussa niin vähän teppasin siinä märällä ja sitten vasta pisulle. Hurraa - ei tarvita Poirottia tai CSI:ta tutkimaan mun kulkureittiäni. Ihan hirveetä oli myös se, että mun hiireni imaistiin imurimeen. Kyllä mulla oli asiaa Mamille siitäkin hommasta. Annoin oikeen reklamaation. Samanlaisen kuin mamin asiakkaat antaa sille. Mun reklamaatio koski imurointia. Jos alan ammattilainen imuroi niin eihän se imuroi toisten tavaroita. Ei taida olla nää ammattilaisia. Mä onneksi tiedän, että aika monet on ammattilaisia joka asiassa. Mäkin olen leimaamisen ammattilainen; hyppään pöydälle ja en osaa laittaa häntääni sievästi pepun alla. Mä istun ns. koko pepullani, siis eihän mulla taida muuta pyöreetä ollakaan. Siis taskuissa. Terveisii maalle ja kamuille:)

Kommentit