Parvekeverkko ja Nyyttoni



Mun lempipaikkoja on parveke ja erityisesti tykkään katella ulos parvekeverkkoni takaa.
Tästä on hyvä kyttäillä puluja ja antaa niille mokomille neuvoja.
Ilman parvekeverkkoa mun laskettu elinaikaodote on lyhyt .Pomomies on rakentanut mulle jo aika monta prototyyppiä näitä verkkoja. Musta semmonen venuva verkko oli tosi jännä. Mä nojasin siihen koko painollani ja se anto tosi kivasti peräksi. Se oli vähän niin benji-hyppy. Mami meinasi saada sydänpysähdyksen, kun se näki mun touhut. Se verkko lensi nano-sekunnissa autotalliin. Nyt mulla on tosi vahva verkko, joka ei veny eikä vanu vaikka mitä yritän.

Alla on kuva Mamin salaatista, mä en syö pupun ruokaa eikä puput mun ruokaa. Mä en niin piittaa noista salaattihommeleista. Maalla mä kyllä syön ruohoa. Ja Mamin yrttejä on kanssa kiva nakertaa. Eilen meen partsille laitettiin kasvamaan chilejä. Mä en taida niitä uskaltaa maistaa. Ne heiluu kyllä aika kivasti mun silmien korkeudella. Aika näyttää maltanko jättää ne rauhaan. Henkilökuntani kyllä varmaan huomaa jos olen niitä maistellut.

Kommentit