Oma Fanimuki

Laitoin kuvan mun omasta Fanimukista:) Mä olen jakanut näitä mun suurimmille faneille. Nämä ovat ihan numeroituja kappaleita. Näistä voi tulla pian keräilyharvinaisuuksia. Huutokaupassa nää voi maksaa vaikka 1000 Kanagelee-rahaa. Maminamilla ja Kummitädillä on tämmöset toimistolla. Ne muut tyypit siellä aina pyrkii käyttämään niitten mukeja. Mut tietty, kyllä mäkin nappaisin käyttööni noin komeen Kissamiehen.

Olen ollut himassa tosi väsynyt, koska Velimies juoksutti mua maalla kaksi päivää. Pomomies luuli eilen illalla, että olen siirtynyt kissojen taivaaseen. Se heilutti mun nenun edessä kinkkua ja mä vaan makasin kyljelläni silmät kiinni. Maminami sano, et kato se nukkuu, kyljet kohoilee. En mä edes herännyt, kyllä mä niinku näin unta jostain kinkusta mutta se oli kyllä se naapurin Mirri sieltä maalta.

Kiitos hauskasta ja taatusti kuumasta viikonlopusta. See You, sanoo komeet toisillensa.

Kommentit

  1. Kiitos kiittämästä. Kuule, siihen unisuuteen on mun miälestäni suurin syyllinen se jumalaton kuumuus.Määkin oon nukkunu kaks päivää ja yätä ja mammakin pelläästy ko piteli mun roikkuvaa käpälääni ja se oli kuulemma ihan fletku ja rupes tuuppimaan mua, että herrää, herrää ja mää kattoin, että mikä hitsukan hätä tolla on. No, nys sato ja mää vaan jatkelen uniani. Vähä oon treenannu tosa pihasa, ko vanha herra räpelsi jotain uutta vempainta laiturille navetosa,se veti sen rauran poikki semmosella valkeen rätinällä, että täyry kyllä mennä seinän takkaa kattomaan.Yli hyvä mamma on kuulemma kaks rauranpallaa hukannu, en usko. Tähän asti mää ja vanha herra ollaan kaikki pahat tehty kahrestaa. Mikä meen perrii, jos mammasta tullee samanlainen?? Mää meinasin tulla Porriin heti vastavierailulle, mutta mun poistettiin matkustajaluettelosta. Jäniksiä ei oteta kuulemma kyytiin, eres takaovesta tulleita. terkkuja Iisakki

    VastaaPoista

Lähetä kommentti