Slurps !

Maminami teki täytekakkua ja mä söin loput kermat. Maistuipa aikas maukkaalle.
Mä en edes tiennyt, että mä tykkään kermavaahdosta. Olin vähän huuli pyöreenä itsekin ja nenunpää valkoisena. Nyt olen sitten makoillut parvekkeella auringossa röyhtäilemässä. Mä taidan olla semmonen laktorantikko, ei sovi maitotuotteet mulle. Ainakaan litratolkulla.

Kommentit

  1. Voi,vei velikulta. Mäkään en enää ossaa juora niitä maitoja, saa näkkee, jos toi mamma innostus tuomaan mulle oikeeta kaffeekermaa, niin vois sit maistaa. Hm.. en tierä häntä, kannattaako. Vanha herra oli tulosa kalasta ja luuli jonkun jäneksen poukkivan niitulla. Mut sit hän huomas, että mää siälä pinkoin kottiinpäin, kun orasmaasa on kiva mennä, konnei satu tassuihin. Ovella sit oltiin yht aikaa ja mää sain namuja, ko olin ymmärtäny tulla kottiin, ettei tarvinnut lähtee haeskelemmaan. Mää oon nääs viisas kissamiäs. Terkkuja sulle toivoo Iisku.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti