Siellä niitä on - kissanminttunappeja kaapissa

Mieletöntä - Maminami ei olut uskoa silmiään, kun sai mut kiinni itse teosta. Räplään keittiön kaapin ovea auki - vanha kissanminttunappinarkkis on salaisella mintunmetsästysmatkalla.

Velimies on kanssa ihan riippis näihin namuihin - se on siis meillä suvussa.

Kommentit

  1. Heips velimies, mää olin aamupäivällä mamman kansa pihasa, ko se laitto taas kukkasmaitansa. Mää oon tullu siihen tulokseen, että se tarttis kaks kevättä, että kaikki tulis myllättyä. Mut se unohti mun seuraamiseni ja mää päätin ponkasta lintulauralle ja napata sieltä pulskan punatulkkupappan. Mää hyppäsin kaks metriä korkeelle vähä sivuviistoon, no mää roikuinkin sitten marjakuusen oksalla ja se bördi oli jo kaukana, ei jääny mua orottelemmaan. Vanha herrakin siihen karas klapitinkiltänsä ja mun täyty hurjasti ajatella, millä jallaalla mää astun, ko aina oli tyhjää ilmaa. Melkein putosin ja juaksin äkkiä pirttiin, ko oli ovi auki. Mua ei yhtään nolottanu, oli oikein nälkäinen olo ja sitten aurinkonpaisteeseen laatteelle pesseen itteeni ja jos vähä torkahtaskin.On tää kissana olo mukavaa. Eiks oo sunkin miälestäs Nyyttoni.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti