Mun lempipaikka

Täällä on ihanaa istuskella. Keittiön pöydän alla piilossa. Heti kun Maminami tulee keittiöön duunaan jotain niin mä keimailen sille täältä. Mä osaan pullistaa vattanikin semmoseksi kermavaahdon näköiseksi palleroksi ja silmät mä saan sillai tosi söpösti sikkaralle. Suukin mulla menee ihan tötterölle ja sanon sillai hellästi " kurr,kurr. " Yleensä meen lemmenhetki saa äkkilopun; muistan yhtäkkiä, että olen kova Kattimies viiteen kuuteen ja työnnän kynteni esille. Vähemmän hellästi.

Tänään mä olen lähinnä lepäillyt, porukat oli vesijuoksemassa maauimalassa. Mulle saisi maksaa ainakin sata kanagelee-vaihtorahaa, että menisin sinne paleleen. Hitsukka sentään, ihan ajatuskin purauttaa mun aristokraattista korkeuttani. Ihmisnahka sisko muutti majaansa tänään sinne toiseen himaan, vitsi et mulla on nyt koko talo käytössä. Ärsyttävää, kun Maminami ei päästä mua aamulla pönkimään Ihmisnahkan sänkyyn. Sen pitää saada muka nukkua rauhassa. Hitsuli, mä menisin pampuloimaan sen ihanaa, kiharaa tukkaa ja nuuskimaan ponivaatteiden haisuja. Mä olenkin sitten ruvennut niinku vahingossa törmäämään siihen oveen ja sit mä raaputan sitä ovee kanssa tosi ärsyttävällä tavalla. Koitin sitäkin temppuu yksi yö et niinku vahingossa unohduin sinne vaatekaappiin Ihmisnahkasiskon huoneeseen. Maminami huomasi senkin ja mut poistettiin nolosti sieltä kaapista. Tyhmä kaappi se olikin. En olisi siellä aikusen oikeesti halunnu ollakaan. See You, mä meen takasin maate.

Kommentit