Mieletöntä kiirettä pitänyt mulla

Mulla on ollut nyt sairaan kiire viikonloppu. On pitänyt huolehtia suomen jääkiekkomaineesta, kattoo euroviisuja, järjestellä vaatekaappi, syödä ja nukkua. Kyllä mulla oli jakaus vinossa viime yönä tosi pahasti; Ihmisnahkasisko ja Maminami valvoivat kartusiaanille sopimattoman kauan. Kyllä ne euroviisut on mun mielestä niinku menneen talven lumia. Kaikenmaailman humppatukkia veisas siellä yötä myöden. Maate mennään meillä aikasin ja tommoset laulelut voi suorittaa aikasemminkin illalla. Onneksi Maminami sentään älysi mennä maaten lopulta; näky vaan se kuuluisa harmaa viiva, kun painelin sen viekkuun nukkumaan suloisesti. By the way; aion kutsua ne Pikkukissadonnat mun syndeille toimistolle. Mut sovitaan heti aluksi nää reviirit; pikku hajuherneet pysyy omassa kämpässään ja mä saan olla koko tanssilattian sankari. Välillä mä käyn Pikkudonnille näyttämässä talon herran elkeet ja TE SITTEN USKOTTE kertasanomisella. Viimeksi se toinen, pahempi Tiukumisu tuli vaan mun huoneeseen komenteleen. Hitsukka, jouduin pakeneen tuolin taa. Semmonen ei sovi mun egolle, you see. Saatte sitten kakkua jos ootte kissoiksi. Mami on nyt ängennyt sinne facebookkiin ittensä. Ei se siitä oikein tajuu, tykkää vaan kaikista. Mut siellä on ollu hurja määrä näitä mun lajin kissoja, hiphei! Mä olen katellut niitten kuvia ja ne näyttää ihan multa. Kummallista. Nyt meillä on hellä hetki mun Mamin kaa. Me ollaan ihan kaksistaan. Se kirjoittaa, mä neuvon ja kattelen sitä ihan lowe. Laitan tähän vielä jonkun hellän kappaleen sille soimaan. Kisses, best wishes.

Kommentit