Kiekkoleijonat - vähän niinkuin mä !


Näytän tässä Ruottille millai käy, kun Kiekkoleijonat näyttää kyntensä !
Kyllä mä olen nyt väsynyt; viime yönä meni tosi myöhään näissä mitalijuhlissa.
Maminami tanssi mun kanssa voitontanssia ja mä olen vieläkin ihan pyörryksissä.
Se vaan nappas mut kainaloon ja sitten mentiin. Hitsuli, onneksi mulla ei ole omaa donnaa.

Riittää nää ympärillä pyörivät mulle. Mustakin tuntuu ihan leijonalta. Ihmettelin, kun puhuttiin Kiekkoleijonista, mun piti oikeen mennä ruutuun rapsuttaa niitä. Ihanaa, Leijonat, Ihanaa. Ihan parasta on se musta pampula, joka pomppii niitten leijonien kynsissä. Mä en kyllä tajuu miksi Pomomies karjahti mulle, kun mä vaan ihan pikkusen nojasin telkkariin ja raaputin plasmaa. Tylsä koko Pomomies musta.
Oikeesti me ollaan oltu ihan vähän bestiksiä sen kanssa. Me niinku lähennytään. Tämmönen kiekkohuuma yhdistää ihmisiä, miksei siis myös ihmisiä ja kissoja!
Posted by Picasa

Kommentit

  1. Vanha herra sano, että jos en mää tietäsi, että Nyyttoni on kommee suuri kolli ja ehrottoman elävä, niin mää luulisin tota kuvan kissaa kualleeks. Sää oot valokuvauksellinen se sano. Muistaks sitä sun haukottelukuvvaas, sää olit suurta suuta koko kissa.Sen vois laittaa bloggiin, semmosia väsyneitä on varmaan pualet Suamen kansasta tällä viikolla. En saanu aamupallaakan tänä aamuna,ennenko herätin ne ja huusin, että on päivämurkinan aika ja aurinko paistaa pihalla.

    VastaaPoista
  2. Nyt muistuttaa jo vähän Naukulan jellonaa ;) !

    VastaaPoista

Lähetä kommentti