Jeesus-kissa & Huhtikuun tytöt

Maminami oli kattomassa Iisakin porukoiden ja Ihmisnahkasiskon kanssa Vares-elokuva 2.
Ja ne oli sitä mieltä kaikki, että paras anti oli Jeesus-kissa. Muuten aikamoista menoa oli se filmi.
Vanha herrakin oli sitä mieltä, että kyllä vähäksi aikaa riitti; elokuvat ja kaupungissa käynti.
Mä olin Pomomiehen kanssa kotona ja meillä oli bioharmonia seiskalla. Tuun sitten sua hoitaan Velimies maalle viikonloppuna. Olen oikein yötä. Sovitaanko ettet pureskele mua pepusta? Taikka mä näytän sulle mistä kana pissii! See You Man.

Lainaus Solar-Filmin sivustolta;

Jeesus-kissa auttaa tutkimuksissa

Parhaan ystävän Vares saa kissasta, jonka hän ristii naapurinsa Gunnarin avustuksella Jeesukseksi.
Tutkimukset edistyvät ja Vares kerää tiedonjyviä sieltä täältä. Monenmoisia kytköksiä tulee ilmi, ja monet niistä linkittyvät yritysjohtaja Kurt Mettoon.
Asiat alkavat ratketa kun Jeesus karkaa rappuun ja piiloutuu Gunnarin vinttikomeroon.
Siitä alkaa huikea kilpajuoksu, jossa ruumiita syntyy sitä mukaa kun palapelin osaset asettuvat paikoilleen - vai asettuvatko?

Kommentit