Päiväunilta herätetty Nyyttoni


Edes nukkuu saa rauhassa, kun Fanit änkee kuvaamaan. Millaista mahtaa olla suurenluokan staroilla elämä ?
Kyllä pitäis ehtiä ees päänsä kampaamaan ja laittautuu ennen kuvauksia.
Kiirutta ollu muutenkin. Mua on viety eestaas. Mökille ja kaupunkiin. Mä sanoin et nyt riitti. Mä olen Citykissa. Citykissat asuu kaupungissa. Mulla on tassutkin ihan hitsin väsyneet, raskasta se maalla kävely.
Terveisii sinne maaseudulle kuiteskin. Kyllä mä taas tuun leikkiin Iisakin kanssa, kunhan mä ensin lepäännyn.

Kommentit

  1. Heippa vaan velimies, oon tännään orottanu hiirenkololla monta tuntia, että se vipeltäjä tulis taas kurkistelemaan, mutta ei tullut. Onkohan naapurin Mirrikin tullu sitä kattoon ja se on semmonen kissadonna, joka ei armoa jakele. Tainnu syärä koko hiiren,no ei hätiä, sain aurinkoo koko rahan edestä. Mamma sanoi, kun avas mulle oven ja mää sitä vähän hiemailin, että mää haisen aurinkolta. Aika mamma, ko on aurinkookin haistanu. Vanha herra kavi kylillä ja toi mulle rypsipossua, sano, siinä sulle leipä ja liha yhresä. Sitten mää oonkin vaan koisinu, ku on nin hyvä ja tukeva olo.Tuu vaan taas mua kattoon, juastaan sitte taas kilpaa lenkilta kottiin tullesa, että kumpi on ovella eka, jooko?? Terkkuja kaikille tutuille toivoo iisakki.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti