Akrobatiaa Nyyttonin tapaan

Hitsukka sentään miten notkea mä olen. Mä olen nyt muutenkin alkanut sporttaamaan. Mun harrastus on rappujuoksu. Mami avaa oven mulle ja mä hölkkään rappusia porraskäytävässä ees ja taas. Mulle tulee ihan sydämentykytystä niistä rapuista. Mä lepään sitten aina loppuillan tän mun treenin jälkeen.
Mua ihmetytti ihan kauheesti meen uusi suihku. Se on semmonen värivalosuihku. Siinä vaihtuu väri veden lämpötilan mukaan. Mä olin ihan huuli pyöreenä, kun se oli niin kummallinen juttu. Nyt mä toivon et Maminami kävis joka ilta suihkussa. Pomomies sano et se suihkuhomma on köyhän hm...pissatus... mutta kyllä se musta Mamista on hieno asia.

Kommentit

  1. Moi Nyyttoni, mullakin oli kiva päivä. Vanha herra pudotti lerppulumet katolta, mää kattelin ko se sohi pitkävartisella sahalla ne poikki ja alas. Mää pääsin sitte pihhaan. Voi jummi jammi, ko mää olin siinä paikallani, orkku tuli siihen lintulaudan alle syämään aurinkonkukkasensiämeniä.Häntä niskasa se siinä näkersi ja mää ihan vapisin, niin mua jänskätti. Mää en uskaltanu paikaltani liikahtaa, jos se pelläästyy mua. Vanha herra näki touhut klasista ja ko mää menin sisälle, se sano, että on meillä sitten monta kissaa ollu, muttei kukkaan ennen ollu lapion takana kytänny, ettei orkku vaan pure.Se vähä loukkas mua,en mää klepsu ole, mutta odotin tilaisuutta.Terkkuja maalta ja onnee maminamilles ko se ei oo viälä edes neljääkymmentäja ymmärtää kissojen päälle.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti