Voi onnetonta !

Voi jeena. Mun juomalähde tuli saksan maalta saakka. Mutta mun lähteen pohja-osa "under dish" oli hajonnut kuljetuksen aikana. Mun mami kirjoitti sinne zooplussaan ja kerto millai oli käynyt. Me lähetettiin sinne oikein mun kuvakin varmuuden vuoksi. Ne vastasi sieltä mamille, että mami saa 25,oo euroa alennusta jos me osataan itse korjata tää aluskippa. Me sitten hyväksyttiin se. Tää hössykkä meinaan painaa about 5 kiloa. Täyttä posliinia nääs. Hankalaa lähettää taas takaisin jne. Pomomies sitten liimasi tän homman kasaan. Mä autoin ihan kybällä. Meinas mennä hermo Pomomieheltä. Mun meinas jäädä karvanen naamani kiinni alusastiaan. Hitsukka sentään, mä vaan vähän katoin sitä korjausta lähempää sillä välin kun Pomomies oli pois. Siinä oli semmosta supernopeesti kuivuvaa kaksikomponenttiliimaa ja mun naama aika lähekkäin...
Onneksi ei sitten tapahtunut mitään pahempaa ja nyt mun kippa on kunnossa. Olen siitä jo juonutkin aika monta kertaa. Ainakin kerran ( toimituksen huomautus). Laitan huomenna kuvan musta ja lähteestä. Tänään mulla on ollut kiire päivä.

Kommentit