Poliisikissa Nyyttoni

Maminami tukee Poliisikoiria. Musta ne on aika tarpeettomia tyyppejä. En mä kyllä ole ikinä yhtään tavannut livenä. Musta taas voitais perustaa suomeen Poliisikissajärjestö. Mäkin olisin täysi ammattilainen kuulusteleen konnia. Mä jaksan tuijottaa ja puristaa tunnustuksen paatuneimmastakin tyypistä. Kuulusteltava kuolee vanhuuteen ennenkuin mä annan periksi. Mulla ei ole kiire, tottatosiaan.
Tänään mä söin kissanruohoa. Mami kasvattaa sitä mulle ikkunalla. Mä en koskaan mene kaivelemaan mitään purkkeja minnekään. Mun puolesta saa kaikki yrtit ja mintut olla ihan rauhassa.
Terveisii Kummitädille. Mä tuun kattoon sua, kun ilmat lämpenee. Mietitään sit kimpassa kaikkii juttui.
Niinku et miks mä olen niin komee? Saat sit kehuu mua. Mäkin kehun sit sua.
Nähdään.


Kommentit