Ihme juttu tää aamu-unisuus




Voi vei, millai mulle kävi tänään aamulla. Tsiikasin kelloo jo se näytti kymmentä aamulla, kun mä heräsin.
Mä olin sen Iidan hoidossa niin me nukuttiin aina myöhään. Se on teini ja mäkin olen. Me tarvitaan unta. Mä opein et teinit valvoo myöhään ja sit ne nukkuu vastaavasti myöhään. Mä haisinkin tai tuoksuin kotona ihan teiniltä. Musta lemahti nenään vieno Britney Spears-hajuvesi. Mieletöntä se teininä olo muuteski. Tarkkailin sitä mun hoitajateiniäni. Kyllä se on kovaa se tukan tupsutus ja naaman maalaus. En mä vaan jaksaisi niin kovasti. Mun naama on ihan karvanen ja valmis päivän rientoihin ilman mitään sutimista.
Sitten se mun teini harrasti kaikkee jumppaa ja liikkumista. Kyllä mun lantio menis solmuun kaikista zumbista.
Pomomies ajo eilen sen lomaparran veks ja mä tarkkailin sitä hommaa tosi tiiviisti vieressä.
Mustakin olisi aika hienoo ajaa mun naamasta karvoja. Seuraavaksi mä pyydän sitä vähän huristeleen munkin karvoja ojennukseen. Iisakin Vanha Herra kuulemma ajaa Iisakin partaa aina leikisti. Epistä. Terveisiä maalle ja halei kans.

Kommentit