Nyytton The Pyytton


Huomatkaa kuvassa näkyvät ripseni. Meillä kartusiaaneilla on oikein räpsyripset. Ainakin Iisakilla ja mulla.
Tänään mulla on ollut semmonen kasin päivä. Maminami tarjoili mulle jotain Shebaa, en mä siitä oikein piitannut.
Haisikin ihan kummalle. Ooottelen tässä vaan pääsyä hoitopaikkaani, siellä on varmaan taas kivaa.
Terveisii Velimiehelle. Ähäkutti Kattimies, et pääse Iida Ihanalle hoitoon. Se on katos mun Privatenursery tai jotain. Semmonen VIP. Kaikilla kuuluisilla Kissamiehillä on oma VIP.
Posted by Picasa

Kommentit

  1. Onpa hauskaa, kun pääset hoitoon. Tulee oikein ittelle haiku olo, kun ei oo mittään vaihteluu. Tai onpas, sain sikulihua ja ai, että se maistuu komialta.Mamma panee päälle vähän pussimuonaa ja sillä mää hiljenen pitkäks aikaa. Mustat vaatteet ja mää, on kuulemma huano yhristelmä. Niitä mun hentoja karvojani ei nää, mutta aurinkon valosa ne kummasti sitten kimmeltää. Vanha pari oli niitä nyppiny toistensa jakuista jo hetken aikaa, mutta siinä ko ne meni sinne tilaisuuteen, naapuri kropsotti takana, että ny niitä karvoja on sun jakusas, annas ko mää vähän autan. Se oli lyhentäny jottain mamman vaatetta ja ei pitkääkä matkaa kuulemma saumurilla päässy, ko taas täyty rumpu puhristaa karvoista.Huh, musta lähtee kuulemma karvat, hoh, hoijaa. Terve.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti