Tiiviit Ikkunat


Mä olen ollut täällä kylässä jo about pari viikkoo, ainakin tuntuu siltä. Oikeesti tuun huomenna kotiin ja en ole ollut vielä sitä klassista kolmee koko päivää, eli silloin vieraat ja kissa haisee.

Me ollaan pojat tässä kuvassa ihan puruissa ja pölyssä. Tänne laitettiin semmoset ikkunat ja me jouduttiin pistuukkiin saunaan siksi ajaksi. Me oltas oltu ihan ykköstykkejä asennuksessa. Iisakille pora ja mulle kirves. Ne ikkunat on muutenkin ihan tylsät, mä löin heti pääni siihen ruutuun, oli niin kirkas etten tajunnut siinä mitään lasii olevankaan.

Nyt me ollaan merkattu niihin nenunjälkiä ja vähän syljeskelty muutenkin. Iisakki koitti ottaa multa kissanminttuja ja mä hyökkäsin sen kimppuun. Ei yritä enää. Mun Maminami on aina sanonut, niinkun mamit sanoo muutenkin; ettei meen Nyyttoni, ei meen poika tee mitään. Mut se näki mut itse paholaisena. Pidin keittiön pöydästä kiinni ja tömötin toisella tassulla Velimiestä nenään.

Terveisii Mamille kotiin. Tuun huomenna junalla kaupunkiin. Tuu sit vastaan varmalla, Iisakin mamma ei jaksa kantaa mua kilometrii.
Posted by Picasa

Kommentit