Kiitos hoidosta mun Kummitädille


Mun porukat oli juhlissa ja mulla oli henkilökohtainen hoitotäti. Se oli mun Kummitäti. Pakko sanoo et ruokaa tuli paljon nopeemmin kuin mamilta. Eli bonuksia kerty tälle tyypille lisää. Mä oon menossa tänään Itsenäisyyspäivän Juhliin. Mulle laitettiin jo kaulaan se vierailukaulapanta. Siinä on timantteja ja mä näytän siinä ihan epäkissamiesmäiseltä. Se myös kiristää ja hikittää. Musta tuntuu ihan samalle kuin Pomomiehestä jos se joutuu laittaa kravatin. Me sovittiin Pomomiehen kanssa, että se kietoo seuraaavaksi sen kravatin ottansa ympärille hikinauhaksi, ihan niinku Juice teki linnan juhlissa. Mun kaulapanta ei taida mahtua mun pääni ympärille mutta mä heitän sen sitten vaan sillai rennosti auki. Maminami pakkas mulle neljä purkkia ruokaa, se tarkoittaa että mä oon neljä päivää. Hitsukka, en mä niin kauaa jaksa olla Velimiehen kanssa. Meille rupee tuleen riitaa ja sanomista. Voi olla et mä tuun kotiin jo tänään. Hyvää ja rauhallista Itsenäisyyspäivää kaikille tasapuolisesti. Happy Independense Day also, mä oon kato aika kansainvälinen kissamies. Taittuu nää unkarit, englannit ja kehonkieli ihan kuin vettä vaan.
Posted by Picasa

Kommentit