Terveisiä maalta kaupunkiin

Terve vaan Mami. Kirjoitan sulle täältä maalta. Meillä on ollut Pikkujoulujuhlaa Velimiehen kanssa jo pari päivää. Me ollaan otettu porukalla minttunappei ja olen sitten ollut tämän näköinen.

Pikkujoulut on kissamiehen parasta aikaa.

En tiedä, koska tulen kotiin. Pomomies sano, että kunnon mies on reissullaan kaksi viikkoo. Mutta kyllä mä haluan jo aikasemmin kotiin.

Kivaa meillä on ollut. Lintuja vaanitaan yhdessä ja loppuaika pöpeillään muuten vaan.

PS. Lähetä rahaa, ruoka loppu.

Kommentit

  1. Haa, nyt tää mumma keksi, se hyrryytti bamiksilla yht äkkiä meen pussit semmoseks sörsseliks ja me poijat mussutettiin kaikki. Sit se anto meille turkin juksaa ja pani kaks minttua päälle. Fiksu annos, etten sanoisi, multa vaan ei kieli niihin osunut ja Iisakin kepuli söi ne.Ulkoiltu on tänään enemmän, eilen loppu lyhyeen, kun se peijuunan Mirri oli tarkastuskierroksella ja me törmättiin siihen. Hitsi vieköön, onneksi oli vanhanherran saapas oven välissä, että päästiin eteisen.Me nukutaan niin, että minä olen soffalla ja Iisakki mun kopassa, välillä se käy mulle lukemassa lakia, olen siihen jo niin tottunut, että nukun vaan. Eilen oli jo illalla niin kova uni, että iltapalan jälkeen pöydälä vanhahera käski mun hymyilla kameraan ja sitten, kun katsoi kuvaa, niin näin, että itsekin ukko yllätty, minä näet haukottelin niin, että oli suu revetä. Ei mulla sitten muuta, saas nähdä joko huomenna tarttee lähtee kotiin. Terveisiä kotiporukoille täältä maalta.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti