Rohkelikko

Mulla on ollut jo monena iltana rohkeus-harjoituksia Pomomiehen kanssa. Mä hyppään sen viereen sängylle ja sitten se rapsuttaa mua. Ja veivaa mua ihanasti korvista. Mä uskallan olla siinä muutaman minuutin ja sitten mulle tulee kauhee pelon tunne rintaan. Mut mä oon sitten vaan hypännyt pois siitä Pomomiehen vierestä ja käyn miettimässä pikku tovin sängyn alla. Siellä mun rohkeus taas kasvaa uusiin ulottuvuuksiin ja mun hoito jatkuu. Mä otan tommosii viiden minuutin hoitoja muutaman illassa. Ihan musta tuntuu, että mun itseluottamus ja hyvät fiilikset ovat kasvussa. Mami antaa mulle kanssa reikiä ja sekin on auttanut mua. Nyt Pomomies rakentaa mulle siellä sen duunissa semmosta vessaharjoitussydeemaa. Siitä tulee ihan ihku prototyyppimalli.
Se tehdään semmosesta kestävästä materiaalista, siinä on niinku huomioitu mulle sopivat lujuuslaskentakaavat. Terveisii Velimiehelle maalle. Ja sun porukoille kans.

Kommentit