Poikasina Velimiehen kanssa kuvassa

Löysin meistä ihan pentuina kuvan. Me ollaan tässä kuvassa about 6 kuukautta vanhoi. Mä oon tossa jo ihan oman näköiseni mietiskelijä. Iisakki näyttää kanssa ihan itteltään. Semmoselta muikeelta ja tuliselta tyypiltä. Meillä alkoi eilen mamin kanssa onnellisuusharjoitteet. Me sanotaan joka aamu et tää on hyvä päivä.
Mun pitää tänään laatia lista viidestä asiasta, joista mä oon kiitollinen. Mun lista on jo valmis.

1. ruuasta
2. lämmöstä
3. rauhasta
4. unesta
5. selän silityksestä

Huomenna mulla pitää olla taas uusi lista. Vaikee keksii joka päivälle uusii juttui. Mutta kyllä mä selviin haasteesta. Sitte meen pitää mamin kans levittää meen ympärille hyvää mieltä kaikille. Me hymyillään joka päivä jollekin uudelle tyypille ja lausutaan kohteliaisuus. Mä en tiedä vielä miten mä semmosen kohteliaisuus-hommelin keksin aina uuden. Mut mä kehun mun mamii niin eiköhän se riitä.

Terveisii maalle ja nähdään taas.

Kommentit

  1. Näytin sun listaa vanhalle herralle ja hän sanoi, että meen lista on samanlainen. Ja mun kans toivoo Iisakki maalta

    VastaaPoista

Lähetä kommentti