Manikyyripäivä


Mulla on tänään manikyyri. Kurkkaan tässä kuvassa varovasti mitä kaikkee hienoa mulle on luvassa. Mä annan aina kiltisti hoitaa kynteni kuntoon. Kaikkee muuta saa tehdä mutta lakkaa mulle ei sovi laittaa. Ne on muut miehet kun kynsiään lakkaa.
Hitsukan kylmä on ollut ja oonkin sitten huilaillut enempi. Mun porukat oli lenkillä ja avannossa. Hampaat kalisee, kun vaan aattelenkin et mun tarvis pulahtaa kylmään veteen. Kyllä mun ruskeat rasvat saa ihan rauhassa lämmitellä mua, en menisi mistään hinnasta semmoseen urheiluun mukaan. Aikusen oikeesti mä puren kynteni sieviksi ihan itse. Kyllä mä annan Maminamin niitä leikatakin. Toi härveli on Mamin hommia. Se teki sillä Ihmisnahkasiskolle ekan koemanikyyrin. Seurasin sitä tossa sivussa niin pakko sanoo et en mä kyllä antais Mamin hioo mun kynsiä. Ihmisnahkankin kynsistä tuli jotenkin rososet, kyllä pitää vielä Mamin vielä harjotella. Varo säkin Iisakki sitä sun mammaa. Noilla naisilla on kato jonkinasteinen himo meen kynsiin. Hoitais vaan omat kyntensä ensin ja sitten vasta alkais meitä ahdisteleen. Terveisii sulle multa. Ja sun porukoille.
Posted by Picasa

Kommentit