Unisieppari

Unisieppari, turkoosi 16cmMaminami toi tämmösen makuuhuoneen ikkunaan. Mä ihmettelin ihan huuli pyöreenä mikä se on. Mut se sieppaa pahat unet ja ne valuu noita höyheniä pitkin maahan. Jos niinku kiinnostaa kamalasti niin nettailee vaan niin johan paukkuu tietoja. Tää kuvassa oleva malli ei ole meen omistama yksilö. Siinä mun himoitsemassani ihanuudessa on hirveen paljon enemmän osia, höyheniä ja kaikkia helmiä. Kiipesin kankeenani jopa tulostimen päälle, kokeileen kaappaamaan sen siepparin ihan ikiomakseni. Olisin maistanut sitä ihan vähän ja lopuksi katsonut niitten sulkien sisään. Epistä, nyt se roikkuu niin korkeella etten varmana ylety. Muuten mulle kuuluu pelkkää hyvää. Ihana Iitu ja sen mami oli kattomassa mua. Mun turkkikin haisi ihan jollekin kukkaishajuvedelle niiden käynnin jälkeen pari päivää. Mulla on myös uusi työnkuva. Mä alan oleen koekaniini syömisten suhteen. Jos ei kelpaa mulle niin ei ole laadukas tuote. En syönyt palvelutiskin jauhelihaa, nautaa muka. Mut Pomomies anto mulle tänään Kauppahallin palvikinkkua ja meinasin repiä paperitkin kauppakassista, kun himoitsin sitä kinkkua. Nam. Terveisii maalle, me tullaan hakeen raakamaitoo ja ternii huomenna. Mäki tuun lenkkeileen ulos samalla reissulla. Ole siis valmis ja valpas Velimies, täältä tullaan.

Kommentit

  1. Heips velimies, kiva kun tuut meille. Mullakin on ollut oikein työnä kattelle, ko traktoreita ja kuorma-autoja ja kaikkea siltä väliltä liikkuu tosa meen tiällä.Tännään kävi naapurin isäntä kyntämäsä ja sen traktori mylvi oikein ko sonni. Neljä auraa peräsä ja ne käänty aina päisteesä ympäri. Vanha herra vahtas klasista ja oli intoo piukkasa, ko hänkin on paljo kyntäny, mutta toi aurapeli on tosi fiksu, konnei kuulemma tartte ko aina vaan päisteestä lähtee ja ei tuu vesivakoja. Tervetuloo ja terveisiä kaikille toivoo iisakki

    VastaaPoista

Lähetä kommentti