Paras Paikka

Nyt mä taas jaksan blogata. Mun avustajalla on ollut jet-lag. Mä en oikein tiedä, mikä semmonen on. Mulla on ollut lähinnä uni ja nälkä. Mun hoito oli tosi laadukasta ja oon vähän sitä mieltä, et jos täällä tulee Maminamin kanssa jotain olematonta sanomista, niin muutan Iidalle. Se oli kattomassa mua viikonloppuna ja kyllä mä olin tyytyväinen. Keimailin sille ja olin ihan ihkuna. Olemattomiin sanomisiin luetaan mm; sohvan raaputuksen esto ja kaapin ovien rapsuttelu-kielto. Yksi yö mä raaputin ihan vaan kettuuttani kaapin ovea ja Pomomies kielsi mua. Sitte mä näytin kynteni ja änkesin sisään saranapuolelta. Olen yhtä itsepäinen kuin Maminami, vaikka läpi harmaan kiven on meidän motto.

Ps. Terveisii Iisakille - meillä oli aika levoton yö sun kanssa viimeksi mutta yritetään uudelleen.

Kommentit

  1. nyyttoooon oot ihana!!<33 tuun ja kaappaan sut seuraavan kerran kun nähdään! T: Iippi

    VastaaPoista

Lähetä kommentti