The Terrorist-Cat

Mua on tänään syytetty terroristikatiksi. En tehnyt muuta kuin aamulla kaikkee kivaa ja kun kaikki kiva ei tehonnut niin menin sängyn alle ja repelin sähköjohtoja. Syyttömänä siis taas nimitelty. Näytän tässä kuvassa vaan perää, kun niin harmittaa moinen syrjintä. Mua ei nukuta millään aamulla ja noi tyypit vaan venuu. Ne ei varmaan tie et aamulla varhain päivä on parhain. Mä kuulin kun ne jutteli tänään reissusta. Ne lähtee johonkin kamalan kauas, semmosille saarille. Ja mä meen siks aikaa Pääkaupunkiseudulle. Siellä mua hoitaa se ihku donna. Se vaalee ja kaunis. Mä nukun sen ihanuuden vieressä ja meillä on ihan ikioma huone siellä, ylhäällä tornissa. Siellä on kauheesti rappusii ja kerroksii, niin mä saan siellä liikuntaa kans. Mut mun täytyy varoo sitä donnan mamii, se on maminamin sisko. Se ei tykkää jos mä meen ja pampuloin sen tyynyy kauheen aikasin aamulla. Se uhkaili mua jo puhelimessa. Mä jouduin kuulemma autotalliin jos alan riehuun tai oleen pöpisti. Oikeesti sekin nainen on ihan sulaa vahaa mun charmin edessä. Puhelee vaan suuria, niinku naiset yleensä. Mä aion yllättää ne kaikki - käyttäydyn kuin gentlemanni tai joku semmonen vaikee sana kummiski.

Kommentit