Tassu

Laitoin kuvan mun tassusta. Sit mä vaihdoin ton mun esittelykuvan tommoseen mun nykyiseen kuvaani. Kävijälaskuri Maminamilta meni hukkaan ja se ei saa sitä takas millään konstilla. Mulla on ollut ihku viikonloppu, koska Poninainen on ollut ihanine ratsastustavaroineen mun kylpyhuoneessani. Mä ihmettelen et niitä tallisaapaita ei voi esimerkiksi pitää olohuoneessa paraatipaikalla. Olis komeeta kulkee muina miehinä niitten ohi ja vähän nuuskia. Naiset on just tommosii, vaikeita. Pomomies sano mulle et esim. Maminamille ei voi sanoo mitään, se on vaan aina oikeessa ja sit se loukkaantuu. Loukkaantunut nainen on tosi vaikee käsitellä, me ei osata Pomomiehen kanssa. Me ollaan kuulemma semmosia Barbaareja. Hitto, molemmat samaan kastiin heti. Mä oon ainaski hienostunut unkarilainen kissamies, kyllä ne barbaarit on ihan eri miehiä kuin mä. Nyt mä avustan Maminamii tunkemalla näppikselle ja mä en saa kävellä siinä rauhassa. Eli mikään ei riitä - ole tässä sitten oikeinpäin. Ps. noi liikkuvat on kaloi - ei mitään näytteitä Pomomiehen purkista. Meinaan jos vaikka Iisakin mammalle tulis mieleen jotain niin väsynyttä.

Kommentit