Puuhasteluja

Moikka vaan, oon vieläkin hoidossa täällä Serkkuherkulla ja mulla on ollu tosi paljon kaikkee kivaa tekemist. En välttämättä haluu lähtee enää takas kotiin ollenkaa. Viime päivinä oon mm. riehunu, karannu ulos, syöny ja muuta mukavaa. Ainii ja mun hampaat on pesty ja oon nukkunu joka yö Serkun kaa, enkä viitti oikeen enää ees häiritä sitä öisin, nukun vaan ihan rauhallisesti nykyään. Aamulla joskus hetken saatan leipoo mut en kyl kauaa jaksa. Yhtenä päivävä muo yritettiin viedä ulos ja mulle laitettiin valjaat.. Se oli järkyttävin kokemus tähän asti, en suostunu kyl liikkuu milliikään enkä ees kissanminttuu nuuskassu vaik sillä muo jotenki yritettiin houkutella. Huhhuh, osaa noi ihmiset joskus olla vaikeita, jos en ulos haluu ni en kyl sit kans mee.
Mut ei täs muuta laitan mukaan viel parit kuvat. Terveisiä Maminamilla ja Pomomiehelle ja tietty Velipojalle.

Kommentit