Lomatunnelmia


Mä päätin nyt sittenkin päivitellä tätä mun blogii, vaikka oonkin lomalla. Oon mun Serkkuherkulla hoidossa ja tääl on ollu tosi mukavaa. Viimeyönä olin tosi aktiivisella tuulella ja yritin saada nää hoitajatkin mukaan mun puuhiin, mut mua vaan tönittiin pois sängystä kerta toisensa jälkeen. Serkkuherkulla oli kuulemma aamulla joku tärkee koe, mut mä en silti viittiny antaa sen nukkua. Tänään mä oon kans ollu silleen melko riehakkaalla tuulella. Tossa vähän hyökkäilin sängyn kimppuun ja kattelin pahasti tota mun Serkkuherkun veljee, se on välillä aika pelottava. Kissanminttuukin mulle käytiin ostaa, ai että se on namia. Meen siitä ihan sekaisin. Mutta nyt lähen zumbaan, tai no Serkkuherkku lähtee, mä voisin sillä aikaa ottaa vaikka nokoset tai kiusata Veljee. Tässä ois sitten vielä kuvamateriaalia tältä päivältä. Terkkuja Iisakille.

Kommentit