Vauvanyyttoni

Tää on musta otettu kuva ihan just. Näytän tässä kuvassa ihan vauvalta. Pomomies aina sanoo et olen ihan kameleontti. Välillä näytän Peräkammarin Otolta ja välillä pikkuiselta. Tässä kuvassa mä oon piilossa. Kukaan ei huomaa mua näitten korsien takaa. Edes Velimies ei löytänyt mua, kuljeskeli vaan ympäriinsä ja nauku. Se on kova poika naukuun. Mulla on ollut tänään tylsä päivä. Mitään ei ole tapahtunut merkittävää. Ulos olen kattellut ja huilaillut. Huomenna mä meen duuniin ja tuskin sielläkään mitään ihmeitä sattuu. Eilen illalla me rehkittiin Pomomiehen kanssa ja mä luulen et se leikkii tänäänkin mun kans. Se nukku eilen niin mä kyttäsin sen viiksiä. Voi vei, et mun teki mieli iskee tassuni niihin kiinni. Mut mä päättelin et siitä ei hyvää seuraisi. Nukkuvaa tiikeriä ei kannatta herättää - edes rohkean kartusiaanin.

Kommentit