Rakkaat Onnittelut Mun Kummitädille

Niin et onnee vaa, toivottaa Nyyttoni. Oot kuulemma tulossa hoitaan mua. Voisiks sit sanoo mun porukoille et ne on haisuleita. Ne on taas syönyt sitä valkosipulii. Valkosipulietanoita ja valkosipulikanaa. Täällä kotonakin leijuu ilmassa aina kaikkii yrttihajui ja mua ottaa nenuun. Mä muuten lähetin sulle kukkiikin tänään. En lähettele mitään onnettomii puskii vaan komeita kimppuja. Naiset kuulemma paranee vaan vanhetessaan niinkuin viini. Mäkin voisin ottaa jonkun vanhemman donnan, jos olis viimenen pakko. Mä tuun varmaan duuniin tällä viikolla. En mä mitään raskasta viitti tehdä mut jos mä oon sun seurana ja jutellaan. Terviisii mun Stunttimiehelle sinne maalle, kivaa kun ollaan vuoroin kuvissa ja Maminamikaan ei tunne meitä. Mä tuun mökille viikonlopuksi, et hommaa jotain kivaa siihen mennessä. Mennään vaikka seikkaileen suuliin tai sit navettaan.

Kommentit