Hurja yö

Maminami uhkas et mä saan porttii maalle. Viime yönä näin kauheita taistelu-unia Naapurin Mirristä. Mä rökitin sen ihan matalaksi. Oikeesti taisi käydä toisinpäin mut me ei välitetä siitä. Mä huidoin ja huhkin sängyssä ja tarrasin Mamii kädestä kiinni. Hitto, kuinka me molemmat pelästyttiin yön hämäryydessä. Eli näin pienestä seikkailusta meni tämmösen tavallisen kaupunkikartusiaanin pää ihan pyörälle. Nyt mun pitää lepääntyä täällä cityssä ja tuun sit vasta maalle, kun siellä ei ole niitä naissotureita joka puskassa vaanimassa mua ja muita viattomii kissamiehii. Mua ärsytti tänään, kun Mami tuli kotiin niin se vaan höpötti siinä tyhmässä kapulassa. Mä menin ja raaputin kaikkia kaapinovia ja huipennukseksi pudottelin vessassa tavaroita. Kyllä mä oon täällä himassa Ykkönen, pomomies Kakkonen ja muut tulee kaukaa perästä. Ihmisnahkasisko on kyllä kanssa aika kiva, se haisee yleensä ihkulle ponille. Mä en ole koskaan nähnyt ponii mutta se on varmaan ihana hajusta päätellen. Ehkä mä voin pyytää omaa Ponia vaikka synttärilahjaksi. Terveisii Iiskulle ja muille mun kamusille kans. Kyllä sä Velimies olet erimies kun uskallat siellä maalla tepastella.

Kommentit