Aavistelen jotain outoa

Mua aiotaan viedä jonnekin, aavistan sen nyt jo. Aivan, tutkin Maminamin muistiinpanot ja löysin Tiedon. Mulla on perjantaina rokotus. Mut mä teen jo nyt suunnitelman, mua ei niin helposti vaan piikitetä. Mulle saattaa tulla se narkolepsia. Pomomies väittää et mulla on se jo. Mun narkolepsiani saattaa pahentua ja en pysy enää hereillä ollenkaan. Nyt huilaan vuorokaudesta about 80 prossaa, mitä siis jää jäljelle jos vielä alan vetää lonkkaa enemmän? Maminami on jo ihan hermona et millai meen käy siellä eläinlääkärisedän luona? Jos mä en käyttäydy kiltisti niin mua on tosi hankala pidellä aloillaan. Viimeksi mä olin tosi hankala joten tuskin mä tälläkään kertaa käyttäydyn mitenkään ihanasti. Maminami sano et sen olis paljo helpompi hakee se eläinlääkärisetä tänne meille kuin viedä mut sinne. Mut ei sillai vissiin pruukata tehdä, sanotaan mailla. Pomomies sano et mä näytän tässä kuvassa virtahevolta mut se näyttää joka haukkuu.

Kommentit