Nyyttoni mökillä

Tässä mä istun takan edessä ja mietin uusia juttuja. Pomomies kyllä sanoo et mulla ei ole kovin kauheesti tota kapasiteettii miettimiseen, mut se on väärässä. Tänään aamulla heräsin tasan kuudelta ja heti herätin myös maminamin. Mietein et muuten se myöhästyy duunista. Aikusen oikeesti mulla oli tylsää yksinään, mitään hommaa en keksinyt itselleni. Harmitti vaan kun muut veti sikeitä ja mä päätin et nyt ylös. Aamulla varhain päivä on parhain. Mut sitte kävi niin et mulle tuli kauhee uni ja ne tyypit ei meinannut lähtee millään himasta veks. Me ollaan niinku eri rytmissä mun porukoiden kans. Mut se on ihkuu et mulla on nyt tosi paljon kyttäämistä. Ne musiikkijazzit alkaa ja arvatkaas mimmosii karvapäitä tuolla kadulla kävelee. Eilen oli parasta katella, kun poliisit pysäytti autoi. Kyllä mua aina ihan nauratti, kun ne jeparit oli roskiksen takana ja sitte ne hyökkäs sieltä  siihen tielle. Mut niitä autoilijoita ei kyllä naurattanut yhtään. Me kytättiin yhdessä Pomomiehen kanssa ja kerrankin oltiin yhtä poikaa siellä ylhäällä.

Kommentit