Nyyttoni kävelyllä

Laitoin ihan ittestäni kuvan kävelyllä. Näkee kaikki et kyllä mä harrastan liikuntaa. Mä oon ihan ykköstykki jos tarvittas vaikka kissafudeen maalivahtii. Istusin vaan maalin edessä niin ei siitä hevin ohi pääsisi, pallo eikä vastustaja. Oon nyt toimistolla ja oon suoraan sanottuna nukkunut koko päivän maminamin nojatuolissa. Helle rassaa mua ja näitä muitakin tyyppei täällä. Ne on semmosii vetelii koko porukka ja tunnelma on ihan "manana." Mut maminami sano et mä pääsen tänään illalla avo-autolla ajeleen. Oon mä sitte komee näky, kun me viiletetään kohti auringonlaskuu mun mamin kanssa. Mut pomomieski tulee mukaan, se on katos semmonen auto, et sitä saa ajaa vaan Pomomies. Jos maminami ajaa niin Pomomies alkaa hapuileen nitropurkkii taskustaan. Määki pääsen kyytiin vaan sillä ehdolla, että osaan käyttäytyy kuten gentlemannit konsaan. Mut sehän on meillä slaaveilla jo verenperinnössä - ei muuta kuin paana auki, turkki taakse ja hanaa.

Kommentit