Mä näytän ihan maalaiselta

Tässä mä kyttään kaikkii lintui ja ötököitä ja muita outoja örkkymörkkyjä. Täällä maalla pitää olla kokoajan tarkkana - tassui pitkin saattaa mitä tahansa ällötyksiä kiivetä mun kimppuuni jossen ole tarkkana poikana. Olin kaupungissakin tossa viikon verran ja mulla oli kaksi ihanaa donnaa hoitaas mua. Ne hoisi mun turkkiikin ihan paljon paremmin kuin maminami - nyt mun turkki ihan hohtaa hopeansinisenä. Me tehtiin niitten donnien kaa kaikkee kivaa, mm. syötiin ja nukuttiin. Ne oli ihkui, koska ne valvo ja mäkin sain sitte hiippailla pystyssä paljon pitempään kuin mun porukoiden kanssa. Oltiin me ulkonakin mutku ei mua hotsita kaupungissa sillai kävellä. Ja mä painan aikas paljon siinä kantokassissani. Eli mun ulkoilutus on aika haastavaa, koska mä en halua ulkoilla. Maalla mä kyllä kirmaan ja juoksen. Mä oon semmonen maalaiskissaulkoilija. Mä oon tällä hetkelläkin mökillä mut mun mami käy töissä niin se päivittää mun blogii. Tänään mä tulin jo aamulla varhain kattoon mun velimiestä tänne talolle ja on meillä ollut mukavaa kaksistaan. Me seikkaillaan hurjasti ja vaklataan kaikkiin näitä asukkeja. Velimies on ihan hurja poika seikkaileen ja mä seuraan sitä ihan joka paikkaan. Velimiehelle kävi kurjasti mökillä, kun se kyttäs räkättirastaita ja ne suuttu sille ja sitte ne pommitti velimiestä mustikkakakalla. Velimiehelle tuli sitte niinku pantterintäplät - mut onneksi ne on jo lähtenyt veks. Velimies sitte istu päivän terassilla, koska sitä ei hotsittanut mennä duunaan mitään ulos. Kukapa sitä nyt aina ulkoilla viitsisi.

Kommentit