Terssi - kuten kuvasta näkyy

Luin maminamin Antti Heikkilän teoksii ja ymmärsin heti oireeni; mulla on terssi. Vaikee sana mulle mut se sopi mun näihin tuntoihini. Eli mua ottaa syämestä, pää väpättää ja henkeen ottaa. Sit mua ahdistaa ja ketuttaa. Vähän myös pumpattaa ja välillä pyörryttää. Mut viime yönä mun terssi laukesi ja mä nukuin kymmenen tuntia maminamin kainalossa. Pomomies tuli kotiin ja mä annoin heti sille johtopaikan meen perheessä takaisin. Ei musta oo vahtii noita naisii ja ottaa niin suurta tehtävää. Tänään oon sit ollut rento - ainoo paha paikka oli metsäkävelyllä. Siellä oli tuhat hyttystä ja sit mä vielä änkesin muurahaiskekoon ja ne kamalat ötökät kiipesi satapäisinä laumoina mun tassuja pitkin, vähän tulin nopeesti pois moisesta mestasta.
Kotona sattu vielä kaamee juttu - Pomomies tarttu mun valjaisiin ja se talutin jäi paikoilleen. Hyppäsin kaksois - slutzin etu- ja takaperin kierteellä. Ei uskois mua paksukaiseksi.

Kommentit