Kotona jälleen

Mä en ole nyt pystynyt kirjoitteleen, koska mä olin maalla parin donnan kanssa aika monta päivää. Mä olin tosi hyvässä hoidossa ja nyt mä tarvin ainakin kolme päivää kaupunkilomaa, jotta mä toivun maallaolosta. Tässä mä makaan kotona Pomomiehen jalassa kiinni, aattelin et se on tukevin paalu tässä muuttuvassa maailmassa. Kiitti mun hoitajille, ne oli mun mielestä ihkui pimui. Toinen vaalee ja toinen tumma. Tulkaa taas hoitaa mua. Mun porukat haki mut mökiltä ja me oltiin sit vielä kimpassa siellä maalla yksi yö. Mun maminamin sisko tuli kans laulaa karaokee sinne mökille ja se on semmonen sorpaano-ääninen. Mulle tuottaa hankaluuksii nää siviystysanat mut tiette kyllä, kovaa ja korkeelta se vetää. Mä menin ihan kyljelleni makaan ja kuunteleen sitä. Musta sillä oli mun korvaan sopiva ääni. Se meinaa nyt hakee semmoseen kuoroon mut se kuoronjohtaja on kuulemma semmonen et sille ei kelpaa mikään sorpaano. Se laittaa kaikki yrittäjät vaan altoiksi. Mä voisin kyllä laittaa sille johtajalle tassupostii et varoo tota sorpaanoo. Meinaa jos se päästää ton sinne huseeraan niin se huomaa et se oli entinen kuoronjohtaja. Meinaa et sai sorpaanon ja joutu itte pois koko hommasta. Nää on kovii naisii määräileen. Kyllä me pomomiehen kanssa pistetään aina kampoihin tolle meenkin elli sensuellille. Mutta se on kavala. Sitte kun me rentoudutaan miehissä ja luullaan että nyt kaikki menee niinku sanassa sanotaan niin me huomataan, että taas meitä vietiin ykskaks. Naiset on pahimmillaan, kun ne on hunajaa ja sitä me ei osata varoa. Mut muuten tosi ihanii. Mä rakastan naisii ja ne mua. Mihin vaan meen niin aina mun ympärillä huokaillaan ja kaadutaan kuin keilapallot ihastuksesta. Et fanipostii vaan mullepäin, oon komea kartusiaaniuroskissamies. Painan melkein yhdeksän kiloo joten musta saa kiinni. Ja velimies oli saanut tänään kiinni hiiren.Tarina ei kerro miten ja mitä sitten tapahtui. Mä en ole edes koittanut mut kaipa mäkin onnistuisin jos hiiri kävelis suoraan mun suuhuni.

Kommentit