Etsin ystävää - mistä löydän sen


Tähyilen tässä vapaita tyttöi. Mä tarvisin oman kainaloisen. Pomomiehen mielestä mä tarviin lähinnä järkee lisää. Ei vaan oikeesti, elämä on laiffii ilman naisii. Saan nukkuu kun nukuttaa. Syödä kun nälättää ja olla oman itseni herra. Ja naiset vie rahaa, mun pitäs varmaan ruveta käymään jossain duunis jos mulla olis oma elli. Enkä mä edes tie millai niitä duunei haetaan. Pitäskö lähettää jotain tassupostii vai soittaa? Ja mitä mä sit sanoisin. Niinku et mitä mä osaan? Ai niin juu. Onhan mulla duunimesta - siellä maminamin työpaikalla. Mähän otan vastaan ne reklikset. Mä oon siis reklamaatio-osaston vastaava. Pitää kysyy tänään mitä siit tienaa. Ehkä Whiskasiii ja kissanminttui. Terveisii tutuille ja vapaille kissanaisille.

Kommentit

  1. Kyllä oot Nyyttoni komee kolli. Tommosia ei oikeesti ookkaan. terkkuja maalta

    VastaaPoista

Lähetä kommentti