Voi Jeena - mitä touhuu himassa

Eilen illalla oli ihan hurjaa menoo. Mun porukat kuunteli musiikkii ja tanssi ja höpöili ihan täysillä. Mua kanssa innosti ihan hurjasti semmoinen hauskuus ja hain omat leluni ja riehuin mukana. Meillä oli tunnelmaa kuin Unkarissa ja slaavilainen verenperintöni leimahti liekkiin. Mutta sitten tapahtui mulle kumma juttu. Sydämeeni iski mustasukkaisuuden oka. Minun maminamini ei muitten kanssa höpöile ja pussaile. Siis tuntitolkulla. Menin sitten sänkyyn maate Pomomiehen ja mamin väliin, kiilapojaksi siis. Ja ensimmäistä kertaa. Aina ennen olen nukkunut oikealla puolella ja aivan samassa paikassa. Mutta kyllä me sitten sopu saatiin aikaiseksi ja sopu antaa sijaa. Mä huomasin, että kyllä meille kaikille kolmelle riittää rakkautta. Nyt mä oon taas duunissa, siis kaksi työpäivää tällä viikolla. Haloo, kartusiaanien työsuojepiirivastaava-asiamieshenkilö.
Posted by Picasa

Kommentit