Piilokuva?

Mistä löytyy Nyyttoni? Seikkailun makua tässä kuvassa. Olin niin hukassa, että olin ihan hämmennyksissä. Tai sitten johtuu siitä, että me molemmat dietataan maminamin kanssa. Niin sen takii näytän jo tossa photossa niin näkymättömältä. Pomomies jotain veisteli meille, että kollille tilataan holistiset, orgaaniset, luomut ja superterveelliset ruuat Saksasta ja loppuajan kolli pyörittelee kupissaan parasta sisäfilettä ja miettii mistä seuraavaksi kieltäytyisi. Ei ole kartusiaanin elämä siis niin kauheeta. Pomomies ei kyllä huomammut, että talossa saa molemmat kollit vain parasta apetta ja hoitoa. Maminami on nyt syönyt semmosii pirtelömössöi ja muita sotkui ja se on aika huonolla huumorilla. Naiset - naiset. Kun mikään ei riitä, ei ole lantio tarpeeksi sutjakka ja peppu kapea. Kyllä me kartusiaanimiehet katsellaan mieluummin pyöreempiä naisii ja Pomomies kans. Mutku ei se meen oma nainen tajuu näitä meen juttui. Mut me sovittiin pomomiehen kanssa, et me annetaan sen hömpöttää niitten jauheittensa kanssa, äkkii ne unohtuu ja sit taas naatiskellaan porukalla kaikista höpöherkuista. Eilen olin duunissa ja vähän mulla oli makeeta. Istuin pahvilaatikossa ja keimailin. Kummitustäti ja Maminami huokaili mun vieressä ja kehu kuinka komee ja kaunis ja ennenkaikkea älykäs mä oon. Hei, haloo. Mulla on ihan supertyöpaikka. Ensi viikolla mulla on siellä synttäribileet. Mä tein jo lahjalistan oveen. 1. kehuja. 2. ruokaa ( mitä vaan ) 3. jotain lelui ( ei välii - en ole kova leikkiin. ) 4. rakkautta kaikille 5. pusui ja halei ( mut ei liian innokkaita naisfanei, ne haisee hajuille ja huulipunille ) ja sit mun menee loppupäivä kun pesen itteeni. Terveisii maalle.
Posted by Picasa

Kommentit