Kiitos!

Tässä kuva veljeksistä. Kiitos vaan herkkuruuista sinne maalle. Meillä oli kivaa ja tulemme taas. Mulla on uusi nimi. Pomomies sano et mun nimi on nykyään Giuseppe Pandalino. Mä poljen niin kovalla rytmillä aamutuimaan tyynyä et kuuluu vaan rytinää. Joku aamu maminami hermostu muhun ja uhkas liimata mut vaatekaapin oveen. Silloin mä uskoin heti sitä, jopa me kartusiaanit erotetaan, koska on paras olla kokeilematta rajojaan liikaa. Me oltiin ulkonakin eilen ja velimies heti löysi hiirulin pesän. Mua ei hotsittanut koko homma yhtään ja kylmäkin tuli. Mä meninkin sitte sisään ja annoin veljen loistaa ulkona. Mä sain ihkun pikkutyynyn tänään lahjaksi. Voin nukkua suloisesti sen päällä ensi yön. Ihmisnahkasisko anto sen mulle. Ihan omaksi. Tiedoksi vaan Iisakille, kun tulee tänne. Pikkutyyny on Nyyttonin. Eilen Iisakki meni mun koppaan istuun ja mä tökkäsin sitä takapuoleen. Iisakki hyppäsi pois mun kopasta ja sitten mä menin sinne istuun. Ja sitten me jo lähdettiinkin himaan. Terveisii kaikille ja Suloista Äitienpäivää Äideille. Ai niin, Iisakilla on noi vauvansiniset valjaat, mulla on miehekkäät mustapunaiset. Ja oon niissä semmonen punainen sydän, et se on niitä mamin höpöjuttui.
Posted by Picasa

Kommentit