Laskutoimitus

Oon täällä työmaalla tänään ja mun eka työ oli laskee nää asiakkaalle menevät vessapaperit. Mä myös koeistuin ja nuuskutin ne. Ihan laatupriima paperii. Täytyy vielä tarkistaa et laskutushomma menee jees. Pääsiäinen oli meillä himassa aika mukava. Meillä oli semmosii naisvieraita ja ne tuoksu musta ihanalle. Eilenkin mä vielä nuuskein sitä huonetta missä ne nukku. Niitä oli kaksi tyyppii. Se toinen oli sillai niinku musta kiinnostunut ja se toinen ei niin kovasti. Mut loppujen lopus meillä oli kivaa ja mä sain hypistellä sen toisen tukkaakin. Vähäks se oli ihkuu kun se pienempi nukku lattialla ja sillä oli nuttura. Mä vaanin sitä nutturaa monta minuuttii ja sitten mä iskin kiinni. Arvaas pelästyikö se tyyppi? Mut kyllä mä niinku mieluummin otan naisii kylään, ne on sillai kiltimpii ja jaksaa höpötellä mun kans. Aamulla me nukuttiin maminamin kans pommiin, mä kyllä herätin sen kuudelta mut se vaan nukahti uudestaan. Sit Pomomies lähti duuniin ja mä menin mamin viekkuun ihan hiljaa uudelleen. En sit enää herätellyt sitä vaan nukuin itsekin onnen autuaana siinä lämpimässä kaikussa peitulin alla. Mut sit maminami pelästy et mitä kello on ja kyllä meille tuli kiire duuniin. Mutki vaan heitettiin lennossa laukkuun ja menoksi. Mua pelotti kun maminami meikkas autossa ja puheli puhelimeen. Ihan hurjaa semmonen meno.
Posted by Picasa

Kommentit