Viaton ilme

Kun jossain rasahtaa ja mua epäillään aina ensin ja yleensä syyttä niin olen harjoitellut tämmöisen ilmeen naamalleni. Siis tarkoittaa: syytön, viaton ja aiheetta epäilty. Maminami opettaa mulle nyt naksutustemppuja ja mua on alkanut epäilyttää, että onko sillä kaikki kotona? Se hokee mulle istu, istu ja istu. Kai mä nyt ymmärrän, että istumaan käsketään mutta kunnei mua huvita istua käskystä ainakaan. Eilen se höpötti jotain, että tassu,tassu,tassu ja tarras mun tassuun. Kai mä ny tiedän, että se on tassu. Pomomies nauraa maminamia, koska jos mä meen vessaan ja istun siellä niin se ei tarkoita, että naksutuskoulutus olisi onnistunut. Maminami aikoo opettaa mulle semmoset temput et mä istun,annan tassuu, koppaan sen kanssa kättä ja vilkutan. Se näki semmosen opetusvideon netissä ja kyllä me talon miehet ollaan ihmeissämme nyt sen kanssa. Pomomies lupas maminamille kauheen palkkion jos mä opin vilkuttaa sille töihinlähtiessä. Mulla on muuten huomenna duunipäivä kanssa, ei mua nyt oikeen hotsita mennä sinne mutta kaipa mä sit meen kummiski.

Kommentit