Muistoja matkan alusta


Laitoin kuvan meistä pojista, kun ollaan lähdössä Suomeen päin. Kyllä meitä jännitti ja niitä tyyppei kans, jotka oli meitä vastassa Helsinki-Vantaalla. Mut hyvin meillä on sit menny tää yhteiselämä. Nyt tänään mä menin mummulaan ja siellä on ihanat verhot keittiössä. Niissä on kaikkii tupsui ja mä heti meen nyppiin niitä. Muuten mä olen ihan jo mallikansalainen. Ymmärrän kaikkii juttui paremmin ku ihan nöösipoikana. Noiss kuviss mä oon vielä aika vauva mut nyt mä oon jo mies. Kyllä mäkin silti opin joka päivä jotain. Jos vaikka lykkää nokkansa joka paikkaan niin voi olla nokka kipee. Esimerkiksi jos änkee kaappiin ja ei itse pääse pois niin jää sinne. Terveisii velipojalle, sun porukat siivoo kuulemma. Varo ettet joudu säkin hommiin, siellä on se nainen, niin se voi laittaa sut pyyhkii pölyjä tai jotain muuta epämiehekästä duunii.

Posted by Picasa

Kommentit