Mitä kello on - olenko jo myöhässä?

Maminami uhkaili mua tänään vakavasti. Makkarin oveen tulee kuulemma joku ohjetaulu, jossa on päivät ma -su. Ja sit la - su kohdassa on mun kuva ja mun kuvan päällä iso musta risti. Se tarkoittaa sitä et mun ei tarvi herättää niitä tyyppei la - su 06.48. Hitto, mutku mä en osaa laskee enkä lukee niin mistä mä tiedän, koska on la - su? Ja mitäs jos musta riippuu vaikka matkalle lähto la? Jossei ne tyypit herää niin mitäs sitten. Maminami sano kyllä et mun rusinankokoisille kartusiaaninaivoilleni riittää muutakin pohdittavaa. Mä voin vaikka ratkoa ristikoita aikani kuluksi la - su. Eli meillä oli tänään pikku kisma tästä asiasta mut nyt me ollaan jo sovussa. Mä rakastan maminamii ja se mua. Pomomies molempia, paitsi la - su. Terveisii maille ja muille hiippareille. Ei muuta kuin hanaa, Iisakki.

Kommentit