Lemmen roomeo

Tänään mä herätin maminamin niin hellästi, että olin oikea lemmen roomeo. Kehräsin ja puskin mamin melkein sängystä alas. Semmonen mies mä olen.Jos kaikki ihmismiehetkin herättäis ihmisnaiset noin hellästi, niin maailmassa ei olis kuin onnellisii ihmisii. Muuten ollut vähän tylsä päivä, ei ole oikein ollut mitää meininkii. Oon sit katellut ikkunasta ja se oli jännä hetki, kun livahdin vaatekaappiin ja ovi unohtu kiinni. Mä olen semmonen hiippailija, et oon vähän joka paikassa jumissa. Jos parvekkeen ovi avataan niin mä olen siellä nopeemmin kuin ajatus. Yks kerta mä unohduin sinne mut onneksi sit mut huomattiin. Mä olisin kyllä siellä pärjännyt, kyllä me kartusiaanit ollaan sen verran kovii kollei. Terveisii veljelle, sulla on kuulemma tikkei vatsa täynnä. Älä koita napsii niitä irti itse. Terveisii sun porukoille kans.

Kommentit