Lähetääks kylään

Mä lähtisin käymään jossain kylässä mut noi tyypit vaan venuu. Multa leikattiin eilen kynnet. Mä annoin leikata ne tosta vaan. Mä oon kiva kissa. Pomomies teki mulle sitte vielä illalla tassuvälihierontaa ja pakko sanoo et mä olin ihan nirvanas sen jälkeen. Velimies tulee huomenna kaupunkiin ja sille tehdään se leikkaus, josta miehet puhuu kuiskaten. Et sitte niinku meitin kartusiaaningeenit ei jatku tällä pallolla. Mut ei se meitä rassaa. Me ollaan ihan kingejä molemmissa mestoissa muuteski. Sitäpaitsi jos tekis niitä jälkeläisii niin sit tarvis naisen ja ne on vaikeita tyyppejä viiteen kuuteen. Esimerkiksi se nainen täällä eilenkin jotain komensi et mureke uuniin ja Pomomies laitto sit murekkeen uuniin. Siellä se oli kylmässä uunissa kansi päällä kunnei kerran muuta käsketty. Meen Pomomiestä ei saa pomottaa - eikä muakaan. Me ei olla mitään naisten orjia. Tai ollaan me joskus - sitten kun ne naiset on kivoja.
Posted by Picasa

Kommentit