Pyörryttää

Apua, nuuskaisin työkenkiä täällä töissä ja pyörryin melkein. Haíseeks työ tältä? Mä taidan sit varoo työtä. Työ on pahanhajuista. Maminamin on pakko käydä työssä, että mä saan Whiskas-pussei. Mun on pakko sanoo sille et se ei saa varoo työtä. Mä sain tänään puolipäivävapaan työstä, koska mä käyttäydyin villisti. Työssä pitää olla vakava ja ei saa mm. koittaa karata työpaikalta. Työssä ei saa myöskään purra muita työtovereita, eikä saa mennä syömään työtovereiden tonnikalasalaattieväitä, tai ainakin tarvii luvan ko. työtoverilta. Mä tein aika paljon näitä työsääntörikkomuksia tänään. Mut siitäviis kotona on kivempaa. Huomenna tulee velimies ja me näytetään kaikille närhenmunat. Muuten vastaus siihen velimiehen kysymykseen on se, että mäkin oon joutunu syömään sitä ruohoo. Ihan hyvää se on, maista vaan rohkeesti.

Kommentit