Paras paikka

Tälläi mä sit nukun kotona. Huomatkaa turkkiini sopivansävyinen peitto. Tässä on komee vetää hornaa maminamin hajuvedenhajuisessa kainalossa. Tänään mulla on ollut ihanaa, koska Pikkunainen on täällä ja sen kaikki ponihajuvaatteet on huiskinhaiskin lattialla ja mä möyrin niissä ja vedän siitä hajuu nenääni ja musta tuntuu kuin mä olisin ihan pilvess. Pikkunainen on muuten ihan tylsä, koska se vaan lukee noita Stephanie Meyerin kirjoja, se sano mulle et niissä kirjoissa on draamaa ja rakkautta. Se on kans kivaa ku Pomomies makaa nykyään piikkimatolla ja mä kyttään sitä. Mäkin vähän koitin sitä mattoo mut mun tassuihin sattu ihan kovasti moiset piikit. Maminami paisto mulle jättisatsin kanaa ja Pomomies jotain sano et mulla on hiukan kissanpäivät mut niin onkin. Sit se sano et ku me joku aamu luetaan lehtee ja siellä on semmonen ilmotus et annetaan hyväkäytöksinen kissakartusiaanikollimiäs, niin ette arvaa kuka se on ja sit siinä on alla Pomomiehen numero. Mä kyllä luulen et eri marssijärjestys tässä talossa, mä oon ihan vika ku joutuu ulkoruokintaan.

Kommentit